Måla måla...

Jadu, idag har färgen sprutat åt alla håll. Ni kan ju tänka er själva. En alldeles för kort Magda, en stege, en hink med färg och ett tag som ska målas. Haha, måste sett roligt ut.. Hade lite mycket färg på penseln några gånger så jag fick en del färg på mig, även golvet fick lite piff av vitfärgen ;) Men nu är det klart. Nu finns det moln på himlen i Julias rum :)

Annars då... Björn är och spelar bandy som vanligt...nä men han spelar iaf 3-4 ggr i veckan. Men ska jag vara ärlig så är det rätt skönt att vara för sig själv.. iaf nu när kvällsmonstret lämnat tillbaka gamla Julia som somnar på en gång efter lellan.. :)
Jag kan plocka lite här hemma i lugn och ro. Sitta här vid datorn och läsa att hundra bloggar och bara göra ingenting :) SKÖNT!

Julia har blivit helt vild på dagarna. Vill inte sitta i gåstolen längre utan det ska ålkrypas i full fart och klätras på i princip allt. Idag stod hon på knä och lutade sig mot första trappsteget i trappen. Så det blir till att införskaffa grind snarast!
Hon gillar även att krypa in under gåstolen och blir helt vansinnig när hon inte kommer ut!
Hundarnas vattenskål är också väldigt populär vilket bidrar till ett antal ombyten per dag!  :)


Nä, dags att surfa vidare :P



Taket i Julias rum..

Kommentarer
Postat av: Sandra

stolen sitter fast i spännen.. vet inte om de beror på att vi inte hade satt fast dom riktigt men de lossnade iaf :S

2008-12-04 @ 21:46:47
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, exakt.. själva "stolen" som håller upp han

2008-12-04 @ 21:58:48
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Elin

Fint taket blev. Måste varit ganska svårt att få till det? Tänkte ur det perspektivet att jag också är "kort i rocken"... :)

2008-12-04 @ 23:18:12
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0