Nu blev det kvällen!

Ja gud så fort dagarna går nu för tiden. Man hinner inte riktigt med. Lägenheten ser ut som jag vet inte vad. Måste städas här men det känns inte spec roligt när vi ändå ska flytta snart. Men det måste göras. Får se om jag tar tag i det imorgon om det är dåligt väder..

Julia somnade redan vid tio idag faktiskt. Skönt, då hinner jag med lite tid här vid datorn för mig själv.

Som sagt så är det fullt upp hela tiden. Allt som ska göras på huset, valpar, de vuxna hundarna och Julle såklart.

Och till helgen ska Julia sova hos mamma. Jag och Björn tänkte gå på stadsfesten. Men vi har ju inte sett än att jag lyckats lämna ifrån mig henne. Det är ju inte det att jag inte tror mamma klarar det. Bara det att jag måste vara utan henne från lörda till söndag. Fy!

Sen nästa vecka är det ju midsommar. Gud vad tiden går fort. Då ska vi iaf ta husvagnen till Risön. Kommer bli så mysigt :D


Nä, nu tror jag Julle har vaknat till..bäst att jag går dit.

Baj!

Kommentarer
Postat av: sandra

hej

har du inga bilder på nya huset? nyfiken

2008-06-11 @ 09:54:18
Postat av: Maglan

Nej inte ännu. Ska fixa massor när det är färdigt :)

2008-06-11 @ 18:43:40
URL: http://magdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0