Paradise Hotel!

Har precis sett paradise hotel. Kung att det börjat sändas i repris :D Ser framemot att se alla sjuka grejer och Olindas smarta, eller inte smarta kommentarer!

Sitter just nu och väntar på att Björn ska komma hem så vi kan äta äggmackor. Tar tydligen över en timme att kolla på nå lampor!!
Trodde jag skulle få Julia att somna tidigt ikväll men ack så fel jag hade. La hon vid 22 och nu har hon precis somnat. Hon somnar men hon vaknar så fort hon tappar tutten typ. Men nu tror jag hon somnat på riktigt.

Imorgon bär det av till svall iaf. Ska köpa bänkskiva, kakel och massa annat nödvändigt till huset. Ska även köpa lite smågrejer på IKEA.

Troligvis flyttar vi in i huset på måndag. Men känner jag oss rätt har vi nog inte ens fått fingrarna ur och börjat packa då!

Nu har Björn kommit hem så jag ska vräka i mig lite äggmackor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0