Så trött så trött!

Julia ville inte somna förän strax efter tolv inatt. Inte roligt när man själv vill sova. Sen efter att hon ätit vid sex i morse ville hon inte heller somna om. Men då la jag henne i vår säng så somnade hon om där som tur va. Klev upp nio efter att ha snozat från åtta. Känns som om jag skulle behöva sova ett par timmar till men det får bli någon annan dag..

Imorgon blir det städning för hela slanten! Vill inte alls men det måste göras. Mamma kommer ju på lördag och ska vara barnvakt..

Och nu sitter jag som vanligt hos Siv och är valp/hundvakt. Börjar bli måttligt less på dessa hundar. Av någon outgrundlig anledning lyckas dom alltid skälla när Julia precis har somnat så dom väcker upp henne..

Nä nu ska jag läsa lite bloggar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0