Datorjävel från helvetet!

Ja,det är min dator just nu. Blir galen!! Den hänger sig typ var 5 minut!. Men nu har Björn trixat lite så hoppas den funkar!!

Snart bara en vecka kvar till dopet. Börjar bli lite stressigt. Men det ska nog ordna sig!! Men det är massa saker som ska fixas;

* Fika
* Noter ska skrivas ut
* Möte med prästen kl 10 på tisdag
* Dekoration till borden
* Kläder till mig

Å massa annat som jag inte kommer på nu...

Idag var det babysim som vanligt. Hihi,det är så kul för Julia gillar det verkligen. Hihi, sprattlar och skvätter som ett tok. Men det är stressigt både innan och efter. Klä av, byta om på mig,byta om på julia, bada, stressa in i duschen, duscha mig själv,hålla Julia glad, duscha Julia. Klä på mig, klä på Julia sen kånka på unge och världens största väska ut till bilen! Men det är det värt eftersom Julia tycker det är så kul :)

Imorgon blir det nog ÖF med Veronica så Julia får leka av sig lite... :)

Nä, tack för ikväll!


Kommentarer
Postat av: a n n a

Okej.. men jag ska hem den helgen så jag kommer iaf :)

2008-11-07 @ 12:44:36
URL: http://blima.blogg.se/
Postat av: KIkki

Är det något jag kan hjälpa till med till dopet? =)

2008-11-07 @ 20:55:12
URL: http://playbitch.blogg.se/
Postat av: Kikki

Jag komma på dopet =)

2008-11-08 @ 22:06:04
URL: http://playbitch.blogg.se/
Postat av: Tres

Men maglan! När ska vi festa nästa gång då? ;O Tänker du hålla dig till julfirandet lr? :P kram

2008-11-11 @ 17:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0