1årsdagen!

Jaha, då ska vi se om jag kan summera gårdagen. Den stora 1årsdagen!

Jullan vaknade vid halv nio så då fick hon sitt första paket :) En telletubbie!

Sen blev det städning och tårtbakning och vid halv elva kom Linda, Hannah, Robin och Farmor. Sen rullade det på och folketavlöste varandra. Julia har fått så himla mycket fina saker så jag vet inte vad. :) Hon tackar alla för alla fina presenter! :)

Kan ju lova att man var helt slut som artist igårkväll. Så även Julia. Hon kom inte i säng förän 20.30 och hon sover än. Så hon är riktigt trött efter igår! Men hon var så glad och snäll hela dagen :)

Jag har hunnit röja undan, dammsugit och torkat golven nu medans hon sover. Skönt.. och det behövdes. Golvet var täckt av kaksmulor och saft ;) Precis som det ska vara efter ett barnkalas!

Idag blir det jobb 12-20.30 och imorn 7-13 tror jag. Sen blir det personalfest men mina gamla arbetskamrater från Ullånger. KUL! :)
Tro vad man ska ha på sig då. Får rota igenom garderoben!

Nä, undra om man ska väcka lillgos!

Här kommer lite bilder iaf..


Gott med sockerkaka :)


Efter att denna bild togs blev det en välbehövlig dusch för jullan! Tårta överallt!



En glad födelsedagsprinsessa :)



Denna fina häst fick hon av morfar hennes. Han har gjort den alldeles själv!

Nä, nu vaknade hon av sig själv. That means lällatime!

Kommentarer
Postat av: Linda

Den hästen va verkligen jättefin!!!!

Kan tänka mig att hon va trött, inte lätt att

vara mitt i centrum en hel dag ;-)



2009-04-16 @ 21:48:55
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0