Grillning, Shopping, Husvagn och besök på akuten!

Ja det kan man lugnt säga. Fredag jobbade jag sen så gjorde vi inget spec tror jag.. Jo vi grillade hos Siv :) Mumma!

Lördag: Klev vi upp tidigt och åkte iväg till Birsta. Kom inte hem förän åtta på kvällen var helt slut! Men det var mycket som inhandlades!
Ska se om jag kommer ihåg lite..

* Bubbelbadkar
* Garderob till Jullan
* Markis till alltanen
* Gräsklippare
* Lite kläder till Jullan
* Ett par jeansleggins till mig
* Madrass till husvagnen
* Bäddmadrass til husvagnen
* Täcken och kuddar till husvagnen + sängkläder
* Lite småplock på IKEA
* En skruvdragare
* Fondtapet till sovrummet

Sen en massa mer som jag inte kommer ihåg just nu..

Kan lova att det blev en tidig kväll ;)

Söndag:  Åkte till Ullånger för att ta fram husvagnen. Vi ska nämligen sova i den hos pappa på sista April. MYS!!
Hälsade på farmor och Kusinerna sen stannade vi även hos mammsen en sväng innan vi åkte hem.
Tog det lugnt hemma. Björn åkte och spelade bandy.
Jag la Jullan redan vid halvsju för hon var så himla trött men hon vägrade sova. Tog upp henne för att byta blöja och då såg jag att hon hade fullt med utslag fulla låren och benen :(
Väntade på att Björn skulle komma hem och han tyckte precis som jag att vi skulle ringa sjukvårdsuppl.
Dom trodde att det var nässelutslag och eftersom hon hade börjat bli röd runt munnen så var det bara att sätta sig i bilen och åka till Svall kl nio på kvällen..
Efter MYCKET väntade och hänvisande till nån vårdcentral som hade öppet till 24 så fick vi veta att det inte var nässelutslag! (TUR) utan någon allergisk reaktion. Men inte mot vad. Jag har dock mina misstankar: MJÖLK!
Hon har varit mjölkfri sen lördagkväll och hon har inte bajsat löst någonting sen dess. Inte bajsat alls faktiskt... hmm..hoppas det kommer i gång.
Kl02.00 var vi hemma igen!
Men ingen diarre som hon haft tidigare 5-6 ggr om dagen iaf..
Imorn ska jag prata med bvc och höra vad dom säger. Nu får dom fan kolla upp detta!

Nä, nu ska jag ta å se på DH :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0