Magsjukan är här!

Jullan har åkt på magsjuka. Har precis duschat och lagt henne efter en ordentlig kaskadspya. MYSIGT!

Idag har jag dock faktiskt shoppat. Ska se om jag kommer ihåg allt!

3 skjorttunikor
1 par jeansleggings (supersköna)
1 mascara
2 förpackningar hårfärg (det behövs)
3 par skor
1 skärp

Fick en massa pengar i fördelsedags present plus presentkort på Birsta City och det kändes så¨skönt att bara handla till mig :-)

Ja det var väl det som var till mig.
Köpte en massa småkraffs på IKEA också, en tvättkorg upp, glad och en burk att ha Jullans nappar i..
Plus lite annat kraffs.. 

Nä, nu ska jag ta å packa upp efter shoppingen..

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst äre kul att handla till sig själv :)

Du har gjort bra ifrån dig på shoppingturen!

Bra jobbat =)



Åh jag längtas tills på fredag o lördag,

då äre våran tur att shoppa loss "ler"

Trist att ni inte åker med :(



Ha en fortsatt trevlig dag!

Själv så ska jag jobba..Jippi!

2009-03-18 @ 13:53:07
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0