Ska det vara så svårt? MJÖLKFRITT! Inte LAKTOSFRITT!!!

Idag var vi hos Siv och Ante på kalas. Ante fyllde ännu mera gammgubbe.
Siv va så söt och hade beställt en egen mjölkfri (enligt bageriet) bakelse till Jullsan. Hon smaskade på som tusan. Det fick hon lida av ikväll. För de måste ha trott att Siv menade laktosfritt och inte mjölkfritt för hon var superlös i magen och hade säkert jätteont för hon var jätteledsen :( Stackar lillgumman! :(

Annars har jag inte gjort många knop idag. Skulle ha jobbat 16-21 men har sådan hosta och är helt slut så jag vet inte vad så jag blev hemma idag. Så även imorn.

Ärjag piggare på lördag blir det nog en tripp till hsand på marknaden där. Tycker det är mysigt att gå på marknad och titta på allt :)

Nä, nu ska jag snart se på Private Practis. Sen blir det bb!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0