Ingen bra dag idag...

Känner mig allmänt less idag. Har inte haft någon ork till någonting känns det som.

Klev upp vid åtta då Jullan tyckte det var uppstigningsdags. Själv tyckte jag inte det men man har inte så mycket att välja på. Sen var hon allmänt grinig fram till 11 då jag la henne för hon var supertrött.. Tydligen har hon varit gnällig hela dagen enligt Björn. Kanske hon håller på att bli sjuk..

Började jobba kl två och borde ha fått massa gjort här hemma men det blev det inte. Låg mest och slappade framför datorn och tvn för jag hade verkligen ingen ork eller lust till att göra något..

Jobbet ska vi inte alls prata om! Är så spyless på det nu så jag vet inte vad. Ska bli skönt att slippa demens och äldrevården ett tag nu!

Har inte hört något om jobbet jag sökt heller. Så känns ganska kört. Har jag inte hört något imorn är det nog helt kört tyvär :( Men men, inte så mycket att göra åt. Jag har ju gjort så gott jag kan för att få det så..

Ligger i skrivande stund i soffan. Kikar på hockey och datar lite och nu känner jag inte alls för att skriva något mer så tack och hej för idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0