Det ligger två små pojkar i min mage! :)

Idag har vi som jag skrivit tidigare varit på ultraljud. Det var så mysigt att få se de små liven! Tvilling A låg inte still en sekund. Tvilling B låg först och sov men vaknade efter en stund. Och linslusen tvilling A ville även komma och vara med på bild med tvilling B :)

Vi fick även veta könen. Barnmorskan var rätt säker på att det va två pojkar och vi såg även snopparna. Men hon ville inte säga att hon var 100% säker..

Dock blev jag flyttad från 12 september till 16 september.. Så imorn går jag in i vecka 19 IGEN!

Känns iaf jätteskönt nu att veta att allt är okej med de små liven!








Senare ska jag skriva om Jullans födelsedag. För hon fyller ju faktiskt hela två år idag. Men det blir ikväll. Dagen är ju inte slut än!

Kommentarer
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Naw vad mysigt! Grattis

Postat av: helena

gud va kul =) grattis grattis =)

2010-04-15 @ 17:30:49
Postat av: Magda

Grattis!!



Vad härligt att få se pojkarna och höra att allt verkar bra med dem!

2010-04-15 @ 17:55:40
URL: http://magda.nu
Postat av: Mrsberhardssom

Grattis, va mysigt med bebis mage. dubbelt upp för dig:)

2010-04-16 @ 11:15:24
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0