En yr dag..

Idag är jag alldeles yr. Tror det beror på penicilinen, biverkningarna kunde tydligen vara yrsel. Men det är inte roligt. Tur att jag ätit klart dosen snart iaf..
Har även börjat få vad jag tror är blodtrycksfall. Det är inte kul..huvudet känns jättetung och om jag inte lägger/sätter mig ner så svimmar jag..

Idag vaknade Jullan vid nio tror jag. Sen myste vi en stund i vår säng. Älskar det på mornarna! :)
Efter det blev det en sväng på affärn. Sen har jag även hunnit städa övervåningen (så gott som det går när vi nu sover i tvrummet eftersom vi tapetserar om i sovrummet), bäddat rent i Jullans säng (vilket händer alldeles för sällan faktiskt) och även röjt lite här nere och nu orkar jag faktiskt inte så mycket mer.
Julia sover så jag passar på att ligga på soffan.
Får se om vi orkar ge oss ut på en prommis när hon vaknar eller om jag fortsätter med soffliggandet!

Ikväll är jag och Jullan gräsänkor. Pappa Björn ska iväg på personalfest. Eller babyshower som dom kallar det haha. Inte för att jag skulle kalle det det men på hans jobb är allt en anledning till fest typ :)
I vilket fall så ska jag och Jullan mysa med varma mackor till middag sen blir det mys framför tvn och körslaget :)
Mer än så orkar jag inte..

På måndag börjar skolan på riktigt igen också. Alla har ju varit på praktik. Men jag kunde validera bort den så jag har läst en valbar kurs istället.
Men på måndag är hela klassen tillbaka igen. Då börjar vi med psykologin.
Ska bli kul att träffa klassen igen..

Har tagit en ny magbild idag. Shit vad den växer! Så här var jag i vecka 26 med Jullan och jag väger exakt samma nu som med henne. Har inte gått upp något än heller.. Men jag lär ju inte gå upp bara 3 kg denna gång som med Julia.





Nä, nu ska jag ta å vila lite :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken mage :)



hehe

2010-04-17 @ 17:43:33
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

stor och fin mage :=)

2010-04-18 @ 01:00:48
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0