Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

Varför ska alla frågor vara så svåra?

Men jag kan ju börja med MÅL..

Mina Mål här i livet är att uppfostra mina barn med massor av kärlek. Dom ska inte behöva undra när dom är vuxna om vi älskar dom. Inte medans dom är barn heller iof! Jag vill att dom ska känna att dom kan prata med mig vad det än gäller!
Jag vill uppfostra dem till trygga, starka individer som tror på sig själva!

Sen har jag ett till mål. Det är att bli klar med den här utbildningen och sedan komma in på förskollärarutbildningen till hösten. (om det nu startar någon kurs till hösten).
Och efter det få ett fast jobb och få jobba med barn!

Mina drömmar...
Oj, jag har många drömmar. Kan nog lägga till även önskningar här!
Drömhusvagnen har vi ju nu, så det behöver vi inte skriva om.
Men jag drömmer om massor av pengar, kunna köpa precis vad jag vill. Ett större hus, fast med lika liten tomt eftersom vi ändå aldrig är hemma på sommrarna typ.
En nyare men lika stor bil.

Att farmor ska leva för alltid och vara pigg!

Och att få ett till barn, om några år!

Allt detta förutom barnet (förhoppningsvis) förblir nog tyvär endast drömmar och önskningar. Men det är ju just därför det är just det...


Denna skulle passa perfekt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0