Äntligen Mars...

Då var vi inne i mars, gud så underbart! Våren närmar sig med stormsteg och snart är det husvagnsdags :)
Det innebär även att det snart är dags för min födelsedag :)

So, what´s new?

Inte mycket, det mesta rullar på som vanligt. Grabbarna växer så det knakar, Julia är som en 15 åringt och jag har masssor av plugg! Därav den dåliga uppdateringen. Jag har varken ork eller tid!

I helgen hade iaf systeryster tjejfest! hade jätteroligt hemma hos henne, men när vi kom ner på gladan hade jag inte speciellt kul. Jagg börjar bli gammal för det är verkligen bara "småbarn" ute nu för tiden. Eller ja småbarn och småbarn, 18 år måste dom väl vara? Men inte en dag äldre iaf!


Min tumlare har även lagt av! FYYY säger jag bara. Jag är helt rålös och vet inte vad jag ska göra. Har massor av tvätt, skulle även behöva bädda rent, men ingen tumlare! Jag måste tumla sängkläder, handdukar och sånt. Har liksom ingenstans att hänga det. Och även pojkarnas kläder, tycker dom blir så hårda och otäcka annars :/

Nä, frukost och lite plugg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0