Dagens fråga - Hur många barn vill du ha?



Innan vi fick Julia, och alltså inte hade några barn ville jag ha två barn. Björn han ville ha tre och då kände jag nej, två får räcka. Efter att vi fått Jullan ville Björn ha två bara men då hade jag ändrat mig och ville ha tre stycken!
Men när det var dags att försöka få till ett syskon till Jullan så var vi båda ganska överens om att två räckte gott och väl.
Så blev det ju dock inte haha, vi fick tre helt plötsligt! Men vad gör det? Fler att få och ge kärlek av! ♥

Nu dock är både jag och Björn sugna på en fjärde haha. Absolut inte än på några år dock, jag ska läsa klart först och främst. Men en liten sladdis kanske? Vi är ju unga och har inte bråttom!

Så jag svarar nog fyra på den frågan! :)

Haha, folk brukar fråga mig nu typ "men nu ska ni inte ha några fler var?" och blir helt chockade och förstummade när man svarar att jo, vi vill nog ha en till.. Men men, inte deras liv och deras val. Alla gör som dom vill!!

Så, hur många barn vill du ha?


Kommentarer
Postat av: Mrs Bernhardsson

Skulle gärna vilja ha två men då inte än på ett tag då vi har en dotter som håller oss vakrna om nätterna.

2011-02-17 @ 14:43:58
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi har ju Loke och en på g. Jag känner väl nu att blir det en tjej så kanske det räcker. Men blir det en kille så vill jag gärna ha ett barn till. Men känns ändå konstigt om denna graviditet skulle vara den sista.

2011-02-17 @ 15:12:09
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Mrs Bernhardsson

Kör zumba med.. men den här tränaren får inte kalla det zumba då hon inte är utbildad. men latin amerikan själv med härlig takt känsla i sig :)

2011-02-17 @ 19:18:09
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0