Uppdatering om helgen...





Har inte haft tid eller lust till att blogga något i helgen. Har mycket hällre umgåtts med älskling och barnen!
Lördag tog vi det lugnt, gjorde inte så mycket. Eller jag möblerade om på Jullans rum, sen var jag på Dollar och köpte en canvas så hon fick måla en talva. Jättefin blev den!





På kvällen blev det Hockey och sen film när Jullan lagt sig.

Igår tog jag med mig Jullan och åkte till Ullånger. Hälsade på hos mamma, där även mormor och morfar va. Jullan ville stanna hos momme så jag och Carro åkte en sväng till pappa och sen åkte jag till farmor. Hjälpte henne med att dammsuga och bädda rent. Jag vill ju passa på och hjälpa henne när jag väl var där, och jag tror hon uppskattade det.
Tänkte hjälpa henne nästa helg med. Ska ändå till Docksta på bytardag.
När vi kom hem tog Jullan och jag en sväng på affärn och handlade hem mat som vi ska äta i veckan. Idag står det köttfärssås och spagetti på menyn.
Sen blev det kvällsfika, tandborstning och hopp i säng för Jullan. Grabbarna sov redan.
Råkade få med mig Ben & Jerrys hem så det smaskade vi på till Solsidan och Big Brother.

Haha, när vi kom upp och skulle se på tv hade Jullan lagt sig i våran säng. Med lite protester gick hon dock in i sin säng och la sig igen. Hon har sovit i egen säng sen hon föddes, med undantag då hon varit skjuk och så ska det fortsätta. Jag vägrar ha hela sängen full med ungar, när dom har egna sängar att sova i.
På morgonen dock får dom gärna komma och mysa med oss i sängen :) Men Jullan kom lite väl tidigt idag. Kvart över sju, då hade pojkarna precis ätit och somnat om och jag tänkte göra det samma, men så blev det inte.

Men i stället har jag hunnit med en massa idag. Städat hela övervåningen samt renbäddat och burit upp tvätt. Bara nedervåning kvar då.´Ska passa på medans barnen är snälla. Jullan lägger pussel på min  I phone, Harry leker i gåstolen och Elliot sover..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0