Städa städa städa..

Gör man något annat? Det känns inte som det. Känns som att jag plockar och städar hela dagarna. Är det inte Jullan som drar fram saker så har jag en kär make som är duktig på det också ;)

Så idag har jag alltså städat. Hela övervåningen och nästan hela nedervåningen. Toan och Jullans lekrum tar jag imorn..


Man kanskr skulle införskaffa sig något liknande, kanske städningen blir lite roligare? Iaf för gubben ;)


Grabbarna har varit så duktiga idag! Ätit två stora portioner gröt! Jag har köpt sexmånadersgröt till dem idag, får se om dom gillar den lika mycket. Det är dock svårt att få i dem vanlig mat, dom tycker att gröt är mycket godare. Men skamm den som ger sig!
Funderar dock på vad det är för vits med haklapp. Dom grisar ju ner sig så man måste byta body ändå..
Elliot har även kommit på att det är jätteroligt att göra pruttljud men munnen full av gröt. Det tycker inte mamma!


Minigrisarna

 

Jullan hade tydligen varit jättetrött idag på dagis enligt fröknarna. Det märktes INTE hemma kan jag ju tala om. Fullt fart från det att hon kom hem tills hon gick och la sig. Man kan ju tro att det är en duracellkanin som drar fram som en tornado här hemma. Det dansas, gympas, springs, sjungs och pratas. I MASSOR! Och helst allt på samma gång! Man är helt slut när hon lagt sig! Men hon är söt också ;)



Hon är så duktig min stortjej också. Hon är helt blöjfri på dagarna och det är sällan det händer någon olycka. Men vi påminner henne ofta om att gå på toa!
Vet inte riktigt när hon är mogen för att vara utan på natten, men vi har inte bråttom..





Nu ligger jag i soffan med datorn. Björn kollar på hockey så jag gör honom sällskap. Mycket skönare här än nere vid köksbordet!


Kommentarer
Postat av: Mrs Bernhardsson

ja de kan men de finns även en svesnk tjej i riktiga Zumba gruppen som är helt otrolig. Hon kan då skaka rumpa ;)

De är även dyrt att köra zumba. 900 kr för 13 gånger kostar det här. Latin mixen kostar 600 kr för 10 gånger. Men de är värt pengarna :)

2011-02-17 @ 19:26:20
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

SV: Tack, varma är dom också :)



Haha ja exakt. Men måste ändå vara en upplevelse i sig att ha TVÅ barn i magen samtidigt? :)

2011-02-17 @ 19:26:45
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Mrs Bernhardsson

De va verkligen billigt... Sånt gillar jag ;)

2011-02-17 @ 20:44:07
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

SV: Ja, de förstår jag :) Dubbel lycka!!!

2011-02-17 @ 21:15:50
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0