Trötter..

Idag har jag knappt hunnit något alls! Hade tänkt både plugga och blogga en massa. Har du missat massa från den där listan. Men det får bli en annan dag!

Pojkarna har börjat kräva mer och mer uppmärksamhet och nöjer sig inte längre med att sitta och leka själva i gåstolarna tex utan man ska roa dom hela tiden. Det är faktiskt skitjobbigt då det är två. Dom vill tex gärna sitta i knät och det är svårt att ha bägge på samma gång.
Och sen får jag så dåligt samvete om jag lekt mer med någon av dem. Även fast jag vet att dom inte fattar.. :(

Nu har jag iaf kommit hem från en svettigt Zumbapass. Det blir roligare ju bättre man lär sig stegen och man kan liksom köra hårdare för varje gång. Kul :)

Nä, nu ska jag plocka lite här hemma sen blir det en dusch och soffan :) Får se om jag hinner skriva mer imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0