Shopping :)

Idag drog jag och Leann ner till Hsand. Behövde shoppa lite höstkläder till Julia. Kan inte påstå att jag gråter för det ;) Det är så roligt att shoppa till henne! :D
Blev i alla fall en del plagg.

Imorgon är det babysim för hela slanten. Börjar dock redan kl nio på morgonen. Vi som brukar sova då :P Men det ska nog gå bra. Bävar mer för lilla Julle. Hon skriker ju bara hon ser vatten, Förhoppningsvis går det kanske bätte när hon ser alla andra bebisar som badar :)

Och Björn är nu på finlandskryssning och lämnar oss alldels ensam här hemma. Hoppas han har roligt iaf! :)

Nä, nu vill Julia ha mat.

Hej Svejs!!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!! Den gillar jag!



Delta i min tävling, om du gillar choklad:

http://junitjejen.se/2008/august/chokladtavling.aspx

Hoppas du får en skön söndag!

2008-08-31 @ 11:05:41
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0