Crusingen


Gårdagen, rätt så trevlig faktiskt. Satt först här för mig själv i husvagnen och lyssnade på musik och drack cider. Sen gick jag över till Tres. Där var hon och Frege. Även Sudden kom och gjorde oss sällskap innan vi skulle ner på stan.
Kom ner rätt så sent på stan dock. Halv ett kanske. Var inte alls mkt bilar men desto mer folk.

Jag och Björn gick och lallade runt på stan lite med Linda, Kristian, Rolf, Ulrica och Leif. Kände mig inte alls spec full så jag tvingade upp Leif till hans lägga så vi kunde blanda till en grogg. Men när groggen väl var klar så kände jag att det räckte alldeles tillräckligt med det jag redan druckit. Haha, stackarn! :)

Idag. Ligger i sängen i husvagnen med mina älsklingar bredvid mig. Mysigt!! Vad skulle jag göra utan er?!

Tres! Du blir ju så jävla full jämt!! :P


Bilder kommer senare. Orkar inte lägga in några nu!


Kommentarer
Postat av: Tres

Haha yes i know maglis! ;)Vart ju helt väck! :S Som vanligt ;P Håller dessutom med dig i inlägget! Tragiskt värre..Stå på dig! :D

2008-08-11 @ 08:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0