TrailerTrash!

Ja, känner mig nästan som en sån. Bor i  en trång jävla husvagn med man, hundar och barn. Haha :P Är dessutom fruktansvärt pank denna månad. Har ingen aning om var pengarna tagit vägen! :/
Men men, snart ny månad :)

Dagen har varit som alla andra dagar. Har gjort typ absolut ingenting. Trååååk!

Dom har iaf ringt Björn från byggfirman idag. Golvet måste nog bilas upp. Kul, lär nog ta minst 1,5 mån innan vi kan flytta hem igen. Jag som redan är less!! Men men..

Julia sitter i sin gåstol och tittar på tv nu. Sötungen! Hon kan backa men inte gå framåt än, men det kommer nog nog snart kunna :) Tiden går så fort. Känns som att det var igår hon kom till oss!
Tänk, nåt bra måste man ha gjort eftersom jag tydligen förtjänat världens underbaraste unge :D
Längtar redan till nästa. Är så sugen på en till nu men samtidigt funderar man på om man orkar med två små så tätt! Om någon dom har det så läser kan ni gärna tala om hur det är ;)
Men jag måste även få in gubben på spåren också. Han är sugen men inte lika sugen som mig... Men det ska nog gå det med när det väl är dags :P


Kom på en till sak som är drygt med husvagnen. Vi har bara 1, 2, 4 och 6 på tvn. Kul! Eller inte. Finns inte ett piss att se på. :( Blir mycket film tittande!

Nä,ska slänga in två kort sen ska ja se om jag hittar nån rolig film.

Hejja!

  Jag i lördags

 Min outfit i lördags!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Snygga kläder som du hade på dig :) Hoppas att du hade kul ute. Vi får ta en promenad snart, öppnis öppnar ju snart :)

2008-08-12 @ 09:37:55
Postat av: Sandra

Kännde att jag vill skriva en rad ang. folk som "super" varje helg..



Självklart förstår jag att du har kommit ifrån det här med att festa på helgerna. Du har ju familj, barn och allt. och jag kan bara tala för mig själv. Jag är ute i princip varje helg och jag ser inget fel med det. Jag super mig inte stenfull och jag har aldrig minnes luckor. Jag går ut och träffar mina vänner och vi har kul tillsammans. Så jag antar att det jag vill säga är, att vi alla gör olika val och är på olika plan i livet. Jag trivs med det jag gör och jag förstår att du trivs med ditt!



Rock on/ sandra

2008-08-12 @ 10:38:42
URL: http://spetsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0