Dan före doppardan!

Nu är det två timmar kvar till Julafton! Kan då tala om att jag inte har det minsta julstämmning. Men det kanske blir nå när man blir "vuxen" vad vet jag...

Nu är det iaf klart, dammsugat, torkat golv slagit in de sista klapparna och lagt ett paket i Julias julstrumpa som hon fick av Gustav :)
Vi tjuvstartade och öppnade paketen från han idag. Hon kommer ändå få så många imorn ändå!
Hon fick jättefina paket! En supersöt ballerina docka och en jättefin klänning med en skarf till! Tack Gustav, och Veronica ;)

Jag måste då säga att jag beundrar alla som orkar stå och laga en massa Julmat och baka flera dagar innan Jul. Hur orkar ni?
Jag har då inte ork till det iaf. Städade inte ens övervåningen. Vi ska ändå inte vara där då det är så rörigt pga renoveringen av Jullans rum..

På tal om Julia. Hon är sååååååååååååå grinig. Går jag en halvmeter ifrån henne gallskriker hon rätt ut. Och då är det inte så lätt att få något gjort här hemma. Men tror att det är tänder som spökar. Hon är alldeles blå i tandköttet i överkäken. Hoppas bissingarna inte tar lång tid på sig..lillgumman!

Nä, en dusch sen tänker jag faktiskt gå å lägga mig. Man måste ju orka med hela dagen imorn!

God Jul på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0