Juldagen

Ja idag är det Juldagen. Idag bär det av till Ullånger efter att Björn jobbat klart.
Jag och Julia tog oss en sovmorgon idag. Först vaknade hon nio och fick välling sen somnade vi om till 10.40 :D Jag har uppfostrat henne väl när det gäller att sova ;)

Och igår var det julafton då. Dagen gick så himla fort. Och Julia fick så mycket fint! Massa kläder, leksaker å lite inredning till hennes rum. Men favvoleksaken är nog tåget som låter med klossar som hon ´fick av sin farmor. Hon lekte med det hela kvällen igår och även i skrivande stund! :)

Nä, lägger in lite bilder nu så skriver jag mer ikväll!



Öppnar julklapp på morgonen



Jullan och tomten!


Leker med sitt tåg :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hon är tryggare med mig när jag ser ut sådär än när jag är mig själv och ska hålla i hon :P det bådar inte gott!

2008-12-26 @ 14:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0