Slut som artist!!

Puh, nu är jag helt slut!

Dagen började kl åtta då jag klev upp och gav Julia mat. Sen fixade jag mig lite och hoppade in i bilen och åkte till Ullånger.
 Hälsade på Både Linda och Farmor! Var så länge sen jag träffade farmor så jag åkte dit en sväng! :)

När jag kom hem vid ett tiden åkte siv och jag bort hit och började packa upp allt som stod i Julias lekrum här nere. Så nu är det nästan tomt där och i datarummet. Härligt!

Efter att Siv åkte körde Julia igång nåt grinrace så hon har typ varit jättegnällig sen 4-5 tiden i eftermiddag fram till en stund sen då hon somna. Skitkul när man ska städa och packa in allt i husvagnen inför helgen!! Men nu är det gjort iaf. Dammsög ur vagnen med. Så nu är man slut som artist vill jag lova!!

Vi åker nämligen till Risön (igen) imorn. Och på lördag åker vi upp till Bispgården och Thailändska Paviljongen och ser på Diggiloo!! Ska bli skitkul!:D

Något mindre roligt... Vi har vattenskada i köket! Yeeey! Eller inte. Fan vad less jag blir. Vi som precis satt in det nya köket. Nu blir det till att riva ut det igen! Typiskt!!!!
Men men, får nytt golv iaf :) Hatar det som är här nu!

Nä, om man ska ta en dusch och sen ta med datorn upp och se på film.. :)



Så här har Julia sett ut hela kvällen typ!

 

Sötunge!



DIggiloo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0