Bakisdag!

Klev inte upp ur sängen förän vid 4 i eftermiddags. Eller jo, gjorde ju mat och bytte blöha å så på julle men förutom det så låg jag mest i sängen! Tur att jag inte är ute spec ofta. Hade ju glömt hur pissigt man mår dagen efter. Men kul var det! :)

Vi började kvällen i huset. Haha, fick ju lov att vara ute eftersom hela insidan håller på att renoveras :P
Efter lite grillning och ett x antal cider begav vi oss ner på stan vid 22.30. Först var vi in till leif en sväng för att gå på toa och lämna lite alkohol där. Sen spenderades mestadels av kvällen inne i krammtältet. Gud så kul jag hade! Träffade en massa folk som jag inte träffat på jätte länge.
Blev även kallad MILF några gånger :)
Haha, Sandras kommentar var ju klockren!  
Sandra: Vadå MILF?
Jag: Mum I Like To Fuck betyder det.
Sandra skriker: Åhhh, jag vill också vara en Mum I Like To Fuck!!!
Haha, alltid lika kul att festa med Sandra!

Men som sagt har dagen varit seg. Har inte alls gjort något spec. Nu har jag bänkat mig här. Tänkte lägga in lite bilder men internet går så segt nu så jag tar det i morgon!

Kommentarer
Postat av: sandra!

Hahaha den komentaren hade jag glömt. Fan vad skoj vi hade!:D hyffsat coolt att vara en MILF....;)

2008-06-16 @ 13:02:10
URL: http://spetsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0