Hemma mys!

Idag är Julia och jag bara hemma och myser. Eller vi myser när hon är vaken och jag passar på att städa när hon sover. Och Björn han jobbar.
Hade han varit ledig hade jag och Julle nog spenderat dagen hos siv och passat valparna men nu jobbar han så. Dock blir det nog lite valppassning ikväll så dom får hålla på huset lite.

Inatt sov Julia hela natten. Eller hon vaknade till vid fyra men jagfick henne att somna om. Sen vaknade hon vid halvsju och var jättehungrig, åt fick blöjan bytt och somnade sen om igen och så gjorde även jag. Blev väckt vid halv tio av att Lillan ringde. Hon ville komma förbi en sväng för hon väntade på att turistbyrån skulle öppna.
Så då fick hon gulle lite med Julia.

Gud,jag förstår inte hur vi kan stöka ner det så mkt här hemma. Och hur det blir så mycket damm å skit fast man dammsugar så ofta. Ajja, hoppas det blir lite lättare att hålla ordning i huset då man får lite mer plats å så.
Gud så jag längtar tills vi får flytta in!!

Nä, nu ska jag slita fram dammsugarn!


Baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0