Husvagnsmys!

Sitter just nu i husvagnen med en sur Julia i knät.

Fick internet abstinens så jag gick til receptionen och skulle köpa lite internet. Men det var gratis. Och det förstår jag. Det är helt stört. Ibland går det fort och ibland jättesegt..men men. Jag kan ju blogga iaf :P

Åkte upphit i gårkväll och satte upp vagnen och så men åkte hem till Kramfors imorse igen då vi skulle åka till veterinären i härnösand. Stina skulle opereras :(
Hennes navelbråck hade ploppat ut eller vad man ska säga. Var väldigt orolig över att hon inte skulle vakna upp ur narkosen men allt gick bra som tur va :) Min lillgumma!

Sen åkta vi hit igen. Har grillat lite och bara tagit det lugnt. Skönt. Tror Leif kommer lite senare också. Han skulle även ta med min kamera som jag självklart glömde hemma. Fick med mig sladden och laddaren men ingen kamera. Hade dock velat ha min lilla kamera men karin hade inte tid att åka både till siv och hämta nyckeln och sen åka hem till mig och hämta kameran. Men hon hämtar iaf systemkameran hos siv. Den får duga. Lite klumpig bara. Men huvudsaken jag kan dokumentera Julles första midsommar.

Åh Julle mår bra. Hon väcker å växer. Har köpt jättefina kläder till henne idag. :) Blir nog lite mer kläder imorn med.
Men det är ganska värdelöst. Dom hade massa rea på barnkläder. Men ty bara från strl 86. Inte på dom mindre strl. Irriterande!!!

Imorn blir det midsommarfirande :) Det är ju dans runt stången och sånt här på campingen så lär nog gå upp dit och kika lite. Annars blir det bara en massa mys :)

Nä, nu ska jag ta å lägga ifrån mig datorn. Skriver nog mer i morn!

Baj!

Kommentarer
Postat av: Fina Matildas mamma

Hoppas ni får en trevlig midsommar

2008-06-19 @ 21:13:47
URL: http://www.metrobloggen.se/finamatilda
Postat av: moster

ha det så mysigt för det ska vi vi kanske syns på torsdag i ullånger kram kram mosster

2008-06-19 @ 23:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0