Regndag!

Det är så skönt med en regning dag. Då kan man sitta inne å slappa utan att få dåligt samvete! Skönt!

Igår var ingen bra dag. Var allmänt grinig och tvär. Men är på lite bättre humör idag iaf..
Julle sov som vanlgt hela natten! Som mamma sa igår. " Du vet inte hur bra du har det" :) Jag har tur som har sån snäll dotter. Lär väl få igen det när hon blir äldre :D

Har varit på efterkontroll hos bm idag. Allt såg bra ut. Så nu får det räcka med puppvisning för ett tag!
Haha, måste berätta nåt kul. När bm hade kollat klart där nere och jag satte mig upp så ser jag en Julia som sitter och skrattar som ett tok. Haha, hon tyckte väl att det var rätt åt mig att ligga där :P

Senare idag när Björn slutat jobba ska vi åka och titta på en badrumsmöbel till toan uppe. En víss Björn råkade he sönder handfatet nere så då tar vi ner det som är uppe och sätter in en hel möbel där ist..
Åh, nu vill jag verkligen att allt ska vara klart i huset så vi kan flytta in. Men hela köket och övervåningen är ju kvar så det lär väl ta ett tag till..

Sitter och tittar lite på Våra bästa år. Hur länge kan den serien pågå? Och det blir ju bara sjukare och sjukare. Men har man lite och göra kan man ju titta på det..

Nä ska avsluta med att lägga in lite nya bilder på Julle!


 Mammas gladskit! :D

 Julia "Dubbelhakan" Näsman

 Goskit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0