Tupplur!

Har nyss vaknat efter en välförtjänt tupplur tillsammans med Julia. Mysigt!

Idag var jag och Veronica ner på Öppnis en sväng sen gick vi upp på mammas jobb och sa hej.
Efter det fastnade vi nere på stan för det började spöregna! Inte spec trevligt.. Tur att jag införskaffat ett regnskydd till vagnen. Var även förbi Sandra en en sväng och hon har en bikini i min strl. Härligt! Måste ju ha en så jag kan bara med Julle i sommar :)

När jag kom hem vid ett gav jag Julle mat och sen satte jag igång och städade. Så nu ser det någorlunda ut hemma. Lär väl dock se ut som ett bombnedslag imorgon igen om jag känner mig själv rätt.

Å nu sitter jag här hos Siv. Är hundvakt för dom har åkt till Birsta en sväng. När dom kommer hem tänkte jag kila över till Tres en sväng. Hoppas dom vill förfesta med oss imorn.

Å sen vid nio ska jag å veronica gå ner på stan en sväng och kika.

Nu är det nån hund som fått fnatt och tokskäller så det är bäst jag går ut och kollar vad det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0