Då var denna dag snart slut..

Och jag sitter här i soffan med datorn i knät. Julia ligger här bredvid mig och sparkar å viftar med armarna. Man kan tro att hon ska simma iväg eller nåt :)
Hon är iaf piggare idag men fortfarande lite snorig tillå från..

Idag tog Veronica och jag oss en prommis med vagnarna och barnen till Siv där Björn var och fixade med husvagnen.
Där satt vi ända tills tre då Risse kom och hämtade Veronica och Gustav.
Det var riktigt trevligt och skönt att sitta där ute i solen istället för hemma i lägenheten.

Imorgon är det iaf dagen D! Dax att skriva papper på huset. ÄNTLIGEN kan vi börja renovera.
Ska iaf dit i morgon eftermiddag och klippa gräset för det ser hemskt ut!!
Men innan det ska jag och Veronica förbi på ÖF och sen ta en prommis. Förmodligen förbi huset :)

Tror iaf att Julle har sin vaken tid på kvällen iaf. Vägrar sova före 22-23. Är helt klarvaken då och tittar runt om kring sig med sina stora blåa ögon. Så myyyys!

Nä,nu är det dax för sängen tror jag. Är jävulska trött ikväll. Men har iaf lyckats städa lite hemma här. Tvingade även Björn att ta ett varv med dammsugaren! Det behövdes. Tänk att vi kan stöka ner så mycket fast vi knappt är hemma något.

Nä! Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0