Bläbläblä!

Idag tog det BARA nästan hela 3 timmar att få Julia att sova. Jag får ett psykbryt snart. Iof är hon inte pigg men ändå. Somnade nästan på en gång efter vällingen men vaknade efter en kvart typ. Sen tog det över två timmar att få henne att somna igen. Gissa hur less jag var då på en skala!! Någon med sovtips? Mottages tacksamt!!

I alla fall så var Julia till farbror doktorn idag. Hon fick bricanyl mot sin slemhosta..hoppas det hjälper. Det är ju så jobbigt för henne med hostan :( Stackars liten!!

Åh, på fredag!! På fredag lämnar vi Julia hos sin mormor. Där ska hon vara hela helgen för hennes mor och far ska åka till Umeå och bo på hotell, shoppa och bara ta det lugnt. Känns lite jobbigt att lämna bort henne men det ska nog gå bra. Mamma har ju haft barn själv så ;) Dvs mig och syster!!
Dessutom behöver jag och Björn lite egentid!
Vi ska åka med våra grannar; Elenor och Peter..
Dom är nästan precis som oss. Gillar husvagn och ska ha barn i februari. Så då får Julia en kompis här på gatan :)

Nu vaknade hon IGEN!! Men Björn gick upp. TACK! Men jag tror hon bara ville ha tutten...

Nä, dags för sängen kanske...


BTW... här finns massa bilder på Julia : http://maglan.bilddagboken.se/p/main.html?#1


Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå där..tro det eller ej men nu har man blivit lurad till å börja blogga också =)

Kul det här... mkt att lära. Fin sida du har, hur har du gjort?

kram

2008-11-28 @ 22:42:48
URL: http://lindaenroth.blogg.se/
Postat av: Tres

Hej magda! du och Björn är välkommern på fest den 20! Så skaffa barnvakt nu! ;D

2008-12-02 @ 17:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0