Ständig kamp!!

Åh, jag tror Julia blivit spritt språngande galen. Det är en ständig kamp så fort hon ska sova. Både på dagen och kvällen. Jag tror inte hon har tid att sova. Och när man väl får henne att sova på dagen så är det kanske bara 10-20 min. Så då är hon självklart jätte övertrött på kvällen :/
Dessutom verkardet vara tänder på g i överkäken..

I Lördags blev det utgång. Med Gabbe! Hade jättekul :) Dock verkar varken hon eller jag veta var gränsen när det gäller att sluta dricka ligger. Men va fan. Ska det va så ska det väl vara ordentligt ;)
Som Gabbis sa. Gränser är till till för att töjas på! :)

Slänger in en bild på köket och några från i lördags!








Kommentarer
Postat av: helena

hej hej ! träffade du broder på krogen ser jag hade ni kul ? shit de va typ år och dagar sedan jag va ut , man blir lite sugen !

hare bra kramar =)

2008-10-08 @ 10:31:37
Postat av: gabbis

Jaa fy fasen va kul vi hade:P Måste verkligen göras om;)

2008-10-09 @ 11:18:08
URL: http://nattoppet.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej Hej! de var kul att du kände igen mej. ska presentera mig lite. Jag heter Lotta Wiklund & kommer från Ullånger. Jag gick media på gymnasiet i kramfors, är 81:a. Jag tittade på några av dina bilder & ser att du känner Markus Bylund. Jag är uppvuxen i en grannbyn till honom & hans syskon. Jag har bott i sundsvall sen hösten -01. Jag är tillsammans med Daniel johansson (som är född & uppvuxen i Lugnvik ) Tillsammans har vi en dotter som är född 8 maj-08. kanske har du kunnat placera mig nu eller så inte. de är inte så lätt alla gånger. Gulli tös ni har, måste vara väldans stolta över en sån guldklimp =) ha de bäst tjejen:) // Lotta från Ullånger

2008-10-23 @ 20:56:16
URL: http://lilll8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0