På natten ska man sova!

Men det verkar inte Julia förstå. Hon var så grinig igårkväll så jag la henne redan vid sju! Ovanligt att hon är grinig då Björn är borta! Eller inte! Sen vaknade hon och var gnällig vid 23så då fick hon äta igen sen somna hon bara för att vakna igen när Björn kom hem vid halv  två. Fick henne inte att somna förän strax efter tre. Var hyffsat less då kan jag lova. Sen vaknade hon vid halv tio i morse tror jag..

Idag då. Som vanligt sitter jag själv hemma med Julia. Björn jobbar. Jag är jämt själv. Skulle lika gärna kunna vara ensamstående. För när han inte jobbar så är det nån som ska ha hjälp eller nåt annat. Och på helgerna så jobbar han eller så är det någon fest. Men men, det är väl så det ska va!

Nu ska jag ta å pussa på min fisunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0