Kanske dags för en uppdate?!

Ja nu är det ett väldigt bra tag sedan jag skrev något här. Tog ett litet sommaruppehåll tror jag.. Men det behövdes! Hade inte alls lust eller tid att skriva. Dessutom är min blogg så ful så det känns inte alls spec kul. Om någon vill fixa så tackar jag inte nej ;)

Har precis lagt Jullan. Efter en kamp i badet. Vet inte alls vad det är men hon verkligen hatar att bada/duscha. Men det måste ju göras. Håret blir ganska smutsigt på en 1,5 åring kan jag lova..

Annars så bara växer och växer jullsan. Man hinner inte riktigt med. Pratar för fullt gör hon med. Både med ord man förstår och sina egna som man inte riktigt förstår..
Dockan är hennes favoritleksak. Hon bär runt på den och pussar och kramar den :)
Hon har även börjat dagis vilket går superbra! Så skönt att hon gillar det.. Hon har varken tid att säga hej då eller hälsa när man kommer och hämtar henne..
Äter som en häst på dagis gör hon med. Härom dan tryckte ungen i sig ÅTTA köttbullar! Haha..

Sommaren har mest spenderats i husvagnen. Bl.a i Umeå, Sollefteå, Gullvik och Östersund. Mestadels har vi haft tur med vädret :)

Men nu har vi inte tid att åka ut något mer. Det vankas nämligen flytt igen ;) Vi har hittat ett par som inte längre vill ha stor tomt osv men inte vill bo i lägenhet. Så vi ska byta hus med dom!
Huset behöver renoveras men det tar vi pö om pö.. tomten väger upp det helt klart! Äppelträd och bärbuskar och massor av plats för gungställning och sånt. Och hundarna kan springa av sig!

Nä,nu ska jag fortsätta att se på världens bästa serie! Samantah Who!


Nähä, tänkte slänga med några bilder men blogg.se är så segt så jag får vänta med det..


Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0