Första dagen..

Som arbetslös idag då. Så, vad har jag hittat på idag? Inte spec mycket kan jag säga. Lämnade Jullan på dagis vid nio. Åkte in på AMS vid tio, hämtade Jullan vid tolv igen och åkte sen till svärmora och var där... blev middag där idag..

Julia har haft Julfest på dagis. Tydligen åt hon så hon klarar sig hela veckan. Haha, knäppunge! Äter som en häst på dagis men inget hemma..
Dom dansade runt granen och fick julklappar. Jullan fick en gosedjursälg. Hon älskar den, går runt med den och säger Äj Äj!

En annan leksak hon älskar är sin lilla apa. Hon sjunger Ompa Ompa trallatralla tralla.. Sötunge!

Fick meddelande från Akassan idag. "DINA DAGAR HÅLLER PÅ ATT TA SLUT" stod det. WTF!! Det blev ju för faen klar så sent som igår att jag ska få akassa. (har ju bara väntat 9 veckor!)
Men förmodligen så har jag blivit överskriven från alfa kassan och de dagarna räknas. Äh,jag vet inte. Får ringa dit imorn och se vad dom säger..

Tänk, om en vecka är det dagen före dopparedan.

Tänkte göra lite julgodis i helgen. Inhandla de sista julklapparna och så.. Sen så är det bara lite städning kvar..skönt :)

Nä, nu ska jag mysa med Jullsan lite.

För övrigt sitter hon här och säg Fann och skrattar när jag säger att man inte får säga så. Bäst man passar sig för vad man säger nu  för tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0