Kanelbullar!

Just nu jäser degen till mina kanelbullar. Ska snart rulla rulla liten bulla ;)

Jag måste ju baka eftersom bvctanten A-C kommer på hembesök imorn och då måste man ju ha nå å bju på!
Tänkte även ge mig på att göra en längd. Får se hur det blir!

Idag har jag och Jullan varit ner på stan med mamma. Jag köpte en baddräkt till Jullan och mamma köpte en body och ett par byxor till henne. Så fint! :)

Idag när jag gick på stan så höll Jullan på att snacka med sig själv. Man kan verkligen inte göra annat än att småle för sig själv då. Hon är ju så fruktansvärt söt. Jag fattar inte vad jag gjort för att förtjäna denna underbara unge! :)

Hon har ju en nalle som sjunger och så när man trycker lite här och var på den. Idag har hon börjat med att hon startar den sen sitter hon där och "sjunger" tillsammans med den.. hihi lillfisan!

Och äntligen har hon börjat komma tillbaka till gamla Julia när det gäller sovandet. Det vill säga att man bara lägger ner henne och så somnar hon själv. Jag lägger henne vid 19 sen sover hon till allt mellan 06-08. Sen efter vällingen brukar vi somna om en stund igen. Skööönt ;)

Nä, tro hur det går med min deg...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja herregud. Jag tyckte åxå ettan va bra.. Men ALLA var bättre än Af Ugglas. Ibland undrar jag verkligen hur svenskarna tänker!! Hoppas allt är bra med dig och familjen! :) Kram kram

2009-02-07 @ 22:40:58
URL: http://malindahlberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0