Long time no see!

Länge sedan nu. Men jag har inte någon direkt lust att blogga faktiskt.. Men ska ge det ett försök ikväll iaf :)

Här är allt som vanligt. Full fart på Jullan :)

Jag har formaterat min dator. Den var så seg så seg. Men nu funkar den bättre. Skönt.

Har precis sett klart senaste avsnittet av 90210. Det serien är så fruktansvärt bra! Eller det finns många bra serier. Serierna jag följer är:

90210
The Secret Life Of The American Teenager
Gossip Girl
One Tree Hill
Desperate Housewifes
Samantha Who
Ugly Betty

Haha, så jag har det jag gör på kvällarna när Jullan lagt sig. På tal om det så kom jag på att jag har ett GG avsnitt jag nite sett. Ska göra det på en gång :)










Kommentarer
Postat av: Gabbis

Sötfisen:)



Jag har också en massa avsnitt osedda nu eftersom jag jobbar och på dagarna städar jag och fixar på här hemma så nu har jag itne mycket till liv, skönt att tjäna lite penagr iaf. Men jag är ju en telefonförsäljare så det är inte många som uppskattar mig ahhah:P Men det skiter jag i.

Magda vi måste ju gå ut ngt nu framöver när jag kommer ner:D

2009-02-05 @ 15:02:41
URL: http://nattoppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0