Full Rulle!

Ja idag har det varit full fart. Från morgon till kväll!

Jullan vaknade vid halv nio så vid nio klev vi upp tror jag. Vera sov ju här inatt så hon fick inte heller någon sovmorgon :)

Sen så har jag städat och donat mest hela dagen. Tvättat lite å så. Efter middagen som blev korv och mackaroner tog vi Jullan i vagnen och hundarna i kopplen och gav oss ut på en prommis. Riktigt skönt. Blev iof bara 2,4 km. Men det är ju en början iaf. Ska försöka komma ut ett par dagar i veckan iaf. Jag behöver motionen!  Var himmla trött innan men nu är jag ganska pigg igen.

Nu är iaf alla sysslor klar för dagen. Har precis hängt lite tvätt och plockat undan alla leksaker Jullan dragit fram.

På tal om Jullan så har hon nu sju tänder! Himla fort det går. Tänk att hon redan är nio månader. Kan ju säga en sak och det är att graviditeten gick inte alls så här fort som dessa nio månader gjort!!

Ikväll ska jag och Björn se nån film. På trean tror jag den går. United 93. Hoppas den är bra..
Det är så mysigt att bara få umgås med Björn lite. Bara att sitta tillsammans och se en film liksom. Behöver inte alls vara något spec. Tyvär händer det allt för sällan enligt mig!

Nä, hej hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0