Jag vann! :)

Skickade in till en tävling i tidningen mamma där man kunde vinna en Friis Company väska. Gissa vad jag fick med posten idag! Väskan. Tackar! Hihi, vart så glad och överaskad. Jag brukar aldrig vinna något :)

Jullan har iaf fortfarande magsjuka! Stackars liten. Men idag kommer det andra vägen. Hon har varit så trött och grinig hela dagen. Men nu sover hon iaf. Hoppas hon blir pigg snart!

Pappsen har varit här idag och hjälpt oss bort med carporten! Skönt att få bort skiten. Den ligger nu på högberget! TACK PAPPA!








Åh, nu när det är officiellt måste jag gratta världens bästa Tres och Frege som ska bli föräldrar i Oktober :D Ni kommer bli superbra föräldrar! GRATTIS!

Och Tres! Skit i vad alla andra säger! Tänk på dig på bebis! Du vet att jag stöttar dig till 100%!!



Nä, nu ska jag snart gå upp å se förlossningskliniken och riskförlossningar. Veckans höjdpunkt ;)


Kommentarer
Postat av: Tina

men magda, du måste ju lägga ut en bild på väskan! :D

2009-03-20 @ 11:57:52
URL: http://tinathornberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

vadå frege kommer bli sådan bra förälder, ungefär som de skulle vara första gången. om du hade glömt så ha han redan en son med. sen skit i vad alla andra säger.. konstig att folk ha en synpunkt. när hon skaffa barn med hennes "bästa väns x som hon ha barn med? kanske du skulle tycka de var kul om du var jag. lr vi skulle säganån av dina vänne rhade skaffa barn med björn?!

2009-03-29 @ 23:58:26
URL: http://sprinky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Denna kommentar är tillägnad den där idioten ovan. Att du människa ens vågar uttala dig om Freges föräldrarskap till sitt nuvarande barn! Detta är det sjukaste jag någonsin har läst! Fan, man får ta med fan skämmas över att det finns sånna psykfall som lever i denna värld alltså!! Människan vet ingenting om någonting men ändå uttalar man sig om saker man inte har någon aning om!? Tänk om man skulle tänka på barnet främst och sätta sina egna behov efter för en gångs skull så skulle det inte ens finnas några åsikter ifrån denna ENDA person?! Och sen men va fan...hon är ju, ha aldrig o kommer aldrig ens vilja vara din såkallade vän?! Du är ju sjuk i huvudet som ens tror att du har någon samrörelse med henne lixom. DROP IT för fan! och tur att du lever i nå paralellvärld med filmer fö hur skulle världen sett ut annrs med psykfall o svartsjuka. Kan va dags att skaffa sig någon form av eget liv så man slipper lägga sig i ANDRAS!

2009-03-30 @ 17:53:01
Postat av: Emelie

personen ovan. tycker det är konstigt att du inte kan stå för vem du är och skriva ditt namn,om du nu vet så mycke. Och det är fruktansvärt moget att skriva att jag är pyskfall och idiot. För du känner mig väldigt väl antar jag?! Sen om du läser min komentaren en gång till, kanske du ser att jag inte uttala mig om freges nuvarande föräldraskap lr om hur han kommer bli. jag snackade om de barn han redan ha.(sen skrev jag aldrig något illa om den heller) sen vem du nu är. min och tres "vänskap" vet du inget om. Men jag valde bort hennes vänskap. Sen ha du ingen anning hur jag lever mitt liv. tack!

2009-03-30 @ 19:51:46
URL: http://sprinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0