Rubrik!

Jaha, idag var vi som sagt till läkaren med Julls. Hon gick igenom besiktningen men dom ville att vi skulle lämna ett urinprov så ska kila in med det imorn.Är hon piggare imorn så ska vi även in på ÖF en sväng. Hon måste ju få busa av sig!

Annars så har jag inte gjort så mkt idag. Tvättat nån maskin. Plockat lite å så..

Haha, Julls och jag hade lite dans här hemma. Spelade Måns- Hope And Glory på hög volym och dansade. Hihi, hon ser så rolig ut. Himmlar med ögonen och skakar på huvudet ;)

Nä, nu väntar jag på att karlavagnen ska börja. Så jag får hoppa i säng!!

Kommentarer
Postat av: mariellef

Jaa ibland kan man inte förstå hur folk kan bete sig, som om det inte finns gränser utan tar sig friheten att inkräkta på ens revir. Och bara för att man är gravid betyder det inte att man vill ha främmande taffsande händer på magen haha, har inte varit med om det ännu då jag inte tycker om att cirkulera ute på gatan haha märkte du skillnad då du fick barn? att folk du inte känner ville ta del av nedkomsten?

2009-03-06 @ 19:23:38
URL: http://mariellefy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0