Tröttis!

Idag har jag jobbat. Började sju imorse vilket betyder att jag behövde kliva upp redan kvart i 6. Vilket jag absolut inte är van. Dessutom har jag inte vett att lägga mig i tid så då får jag skylla mig själv. Var helt slut efter jobbet. Men när jag kom hem möttes jag av en solstråle som sa Mam mam mam :) Kan man bli bättre välkommnad hem?

Björn jobbar natt i natt så jag är själv hemma med barn och djur. Julia sover och jag ligger i sängen och tittar på förlossningskliniken på tv4fakta. Sen är det riskförlossningar! Veckans bästa tvkväll alltså. ;) Haha jag är knäpp jag som gillar att titta på sånt här :P

Imorn ska jag jobba kväll är det tänkt. Men jag måste till doktorn med Julia. Hon är fortfarande inte pigg. Det rosslar i halsen och febern kommer å går så det är lika bra att gå dit..
Stackars liten :( Hon har varit sjuk i över en vecka nu..

I helgen kommer förhoppningsvis pappsen och fixar klart hallen.

Nä, nu är reklamen slut!

Ska bjuda på denna fina bild björn satt som bakgrund på min dator. Bortse från att han är orakad och oklippt :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloooo!

Jo jag har oturen att åka på skiten igen :(

Fast sen i eftermiddags så har det kännts rätt Ok

så jag planerar att jobba dem 2dgr som är kvar.



Haha jag har tänkt samma tanke jag med,

om badhuset =) Klart vi hänger med på det!!!

Bara Julia blir pigg, läser att hon fortfarande

är lite småkrasslig..stackars liten!

2009-03-04 @ 22:09:36
Postat av: Linda

Lycka till hos doktorn idag!

2009-03-05 @ 11:09:47
URL: http://lindaenroth.blogg.se/
Postat av: Tess

hej hej har lagt upp en artikel från aftonbladet om flickan som läkarna gjort tabbe efter tabbe på så hon tyvärr dog av det.. läs om du vill stackars liten...



annars ha en toppen dag



kram

2009-03-05 @ 11:17:39
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: mariellef

Hej hej =) Nu tänkte jag höra om du är intresserad att delta i en enkätundersökning gällande allmän kunskap kring pedofili? Det är nämligen så att jag och min syster Ramona utformar en C uppsats inom Psykologi så vi skulle uppskatta om du vill delta.

Om du är intresserad, skicka då din mailaddress på min blogg =)

tack på förhand!

2009-03-05 @ 12:28:56
URL: http://mariellefy.blogg.se/
Postat av: Tant Tina

gud va gulligt! ibland önskar man att man kunde få låna nån karl ett tag ;P



hoppas det gick bra hos farbror doktorn idag =)

2009-03-05 @ 14:13:08
URL: http://tinathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0