Vinterfest!

Jag och Jullan var ner på stan idag en sväng. Det vankades nämligen vinterfest. Grabbarna i Frosty Demons skulle även hoppa så vi kom ner lagom till det. Jag tror Julls tyckte det var kul att se skotrarna :)

Pappa har även varit här idag och fixat med väggen till hallen. Så nu är det snart klart :)

Sen blev det middag. Vi bjöd hit Risse och Veronka. Och vi fick faktiskt äta middag utan barn ;) Jullan sov och Gustav var hos sin mormor! :)

Och nu sitter jag här själv. Björn följde med herr RIsslen ner på stan. Är ju nå hola balola där ikväll. Ska bli kul att se vilket skick han är i när han kommer hem ;)




Kommentarer
Postat av: mariellef

Att nära vänner inte visar intresse måste kännas förjävligt? Jag vet nog inte hur jag skulle reagera på det men som jag brukar säga, visar de inget intresse behöver de heller inte komma i efterhand och agera "bästis". Precis som om många räds människor med barn, ofta då folk får barn så ramlar en del gamla kamratrelationer bort konstigt nog.

2009-03-08 @ 18:20:28
URL: http://mariellefy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0