Long time no see!!

Oj oj oj, nu är det länge sedan jag uppdaterade här. När till och med Björn börjar kommentera att jag inte skrivit på länge har det gått för långt ;) Kommer fanken inte ihåg vad som hänt sen sist! ;)

Nä men mesta tiden har gått åt till jobb jobb och jobb. Känns att man jobbar 80%. Tänk om man skulle få en heltid. Då skulle man väl aldrig vara hemma. Träffar Jullan så lite, det är inte alls kul när man är van att vara med henne hela dagarna. Men i sommar ska jag vara hemma och njuta av varje sekund! Jag hamnar även efter här hemma så mkt med städning och sånt.. men men.. Nu är jag ledig tills torsdag kl 16 så jag borde ju hinna städa. Om det inte är allt för fint väder ;)

Björn och pappsen håller på för fullt med altanbygget och förhoppningsvis är golvet klart till helgen. Jippi!!

Jullan knatar för fullt. Hon ställer sig dock inte utan stöd än men det kommer väl.. Känns inte som att det är sådan brådska med det. För hon når allt så himmla mycket bättre nu när hon går ;) Hon har även börjat försöka klättra på saker.. man blir helt slut!
Hon har även fått fyra tänder till. Så nu har hon 12 tänder lilltjejer!

Mjölken går det bra med. Snacka om skillnad. Innan kunde det bli 7 lösa bajsblöjor om dagen. Nu är det två normala. Men det är krångligt. Det är ju mjölk i allt!

Vad har med hänt... helgen som var va vi hundvakt åt svärmor. Hon fick hotellweekend i 50 årspresent så vi har bott där hela helgen. Lördag åkte vi på marknaden i sollefteå en sväng.. Annars tror jag inte det hänt så mkt..

PÅ onsdag blir det till att åka ev till Birsta. Hsand ska vi iaf. Utbudet av mjölkfritt är sjukt dåligt här i stan. Men i Hsand på coop finns massor!

Nä, nu ska jag fortsätta se ugly betty.. kl 21 blir det sängen och CSI! Är nämligen inte pigg alls. Har dragit på mig en förkylning. Eller Veronica gav mig en rättare sagt ;) Tack så mycket! ;)


Här kommer lite bilder..




Kommentarer
Postat av: moster

Två snyggingar kram på er

2009-05-26 @ 08:30:59
Postat av: helena

Men vad ha hon runt munnen !!!

;) kram

2009-05-27 @ 23:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0