Från ett demensboende till ett dårhus?

Ja, jag jobbar ju på ett demensboende. Det innebär att man är rätt mör i skallen när man kommer hem och ikväll funderar jag på om mitt hur ombildats till ett dårhus!
Det sitter två vuxna karlar och skriker som nå jävla idioter och försöker få dom på andra sidan tvn att förstå och höra vad dom säger...
Ni kan ju gissa vad vi tittar på! Just det, HOCKEY! Och just det faktum att Foppa just nu gjort 2 mål och 1 ass gör att det som sagt är väldigt högljutt här just nu.. himla tur att vi sitter nere och tittar så inte Jullan vaknar!

Idag jobbade jag min sista dag innan tre dagars ledighet. Ska bli så skönt efter att ha jobbat sju dagar i streck!

Imorn blir det nog lite småplock här hemma. Har lite tvätt här hemma som ska bäras upp osv..
På lördag ska vi gratta Gustav som fyllt två år sen har vi inget annat inplanerat. Naturligtvis jobbar Björn bara för att jag är ledig..

Nu ska jag se sista minutrarna av hockeyn!

Puss Hej!




Jullan med sin älsklingsmoster! ♥

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack för att du deltar och det var ett riktigt gulligt foto på din dotter!

kram!

2009-11-19 @ 22:31:37
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, det är så olika hur folk gör! Därför fick jag visat det "RÄTTA" sättet ;) haha. Man får ju i grymt mkt då.

2009-11-19 @ 23:10:17
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Tina

ååh vilken fin bild!

2009-11-21 @ 13:11:42
URL: http://tinathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0