Fullspäckad dag!

Idag har det varit full fart hela dagen. Jobbade först 7-12 sen raka vägen hem för möte med min jobbcoach. Han är verkligen super. Ångrar inte ett dugg att jag tackade ja till att få en coach. Han verkligen peppar och stöttar mig och ger en bättre självförtroende på bara en liten stund!

Efter mitt möte med honom så bar det iväg till AMS. AllTele var nämligen där så man kunde få lämna in sin ansökan personligen. Men det var så många sökande så dom började göra intervjuer på en gång.
Så helt oförberedd men peppad till tusen efter mötet med Jon (jobbcoachen) så traskade man inte till intervjun. Gick faktiskt väldigt bra. Tror jag iaf. Känndes bra när jag gick ut därifrån och arbetsgivaren tyckte att jag var jätteintressant och det känndes ju superbra! Hoppas man få jobbet så man slipper gå arbetslös så länge..

Sen åkte jag hem till svärmora och åt lite mat och hämtade kossorna sen hem och städa lite. Blev inte så mkt städat i helgen då jag mest jobbat..

Slängde iväg ett sms till syster och frågade om hon ville komma å sova över eftersom björn jobbar natt...Så nu är hon här och ingen blev lyckligare än Julia när hon kom :)

Så nu ligger vi här i mysrummet och kikar på tv :)


Julias dagiskort kom även idag och dom är så himla fina! men det kan ju inte bli annat med min sötnos som motiv :D


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

åh vilken sötnos =) Lycka till med jobbet!

2009-11-17 @ 22:52:20
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Tina

ååh sötfisen! får tant tina tigga ett foto? ;)

2009-11-21 @ 13:13:10
URL: http://tinathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0