Maskerad på dagis!

Idag var det min tur att lämna fislisan på dagis! Och idag vad det dags för maskerad. Jullan fick vara prinsessa för det är de enda utklädningskläderna hon har. Men hon var så söt så :D

Annars då.. Skulle kunna gå å lägga mig igen men känns onödigt när hon ska hämtas elva igen. Så jag kan lite gärna hålla på lite här hemma och städa å så. Han bli rätt stökig när jag jobbade igår..

Idag börjar jag inte jobba förän fyra. SKÖNT! Dock ska jag gå intro på en avdelning jag inte alls trivs på. Känns så jävla onödigt att jag ska behöva börja där nu när det inte ens är en månad kvar tills man slutar..

Åh, jag som hade så stora förhoppningar inför detta jobb jag sökt. Men verkar ju inte bli något så.. :/
Jag gör alltid så här. Får alltid så stora förhoppningar om allting sen blir jag jättebesviken.
Ingen med tips på hur man inte gör så? Får för stora förhoppningar alltså..

Nä, nu ska jag ringa min farmor och höra om hon kommer något idag. I så fall ska jag börja städa nu. Annars kan jag ligga kvar här i soffan ett tag ;)


Älsklingsfarmor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0