Fortstättning Karlar och Hockey!

Jaha, då var hockeyn slut. Shit vad spännande  det var på slutet. Men MODO fick ju med sig två poäng iaf :)
  Och fullsatt vart det. Jag, Syrran, Jullan (som fick smaka lite popcorn), Mannen, Ingemar och Micke..

Snappade upp lite nya citat från mannen som jag tänkte lägga in här..med mina kommentarer efter..

"Men gå och raka dig för helvete (sagt till en Timråspelare som stod och tjafsade med dommarn)" - Ja, vad har hans skägg med spelet att göra?

"Kom hit jävla EON så ska jag förklara hur man spelar hockey! (sagt när hela EON buade för en timråutvisning) - Ja, ta hem hela hallen, jag kan baka bullar att bjuda på!

"Va fan blåste han för nu då?!" - Hänger du inte med gubben? ;)

"Åk molinder nu då! Far inte å jogga din jävla kuk!" - Jogga med skridskor?

"Åh, min mage" - Kanske dags att gå på toa gubben?

"JAJA!! GREEEEEN! FITT-TIMRÅ!!!  - Inga kommentarer...eller jo där håller jag med :)


Annars då? Min kära lillasyster är här och hälsar på.. Så tänkte inte blogga så mycket ikväll utan umgås med henne lite. Dock fick jag precis kommentaren av henne när jag frågade om vi skulle spela spel. " Magda, du ska gå å lägga dig".. Hmpf, nu får jag inte ens bestämma när jag ska gå å lägga mig. Men hon har rätt. Jag ska upp och jobba imorn. Dock bara mellan 8-12 men ändå..

Helgen består också av jobb. Tråkigt. Men men, man får försöka njuta av det de sista två månaderna man har jobb. Sen blir det till att gå hemma å dra fötterna efter sig.. Lär nog bli less på det rätt så fort..


Nä, nu blir det sängen.. Puss hej!



Kommentarer
Postat av: Marie

ha ha ha roligt me kommentarer så där, å tänk va mycke fula saker man vräker ur sej då man titta på hockey:)

2009-10-08 @ 21:51:45
URL: http://missmodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0