Så var denna dag till ända...

Kom hem för ett tag sen. Åkte till Ullånger vid halv elva tror jag.. Gick en en sväng till pappa först men det var bara lillan hemma. Fikade lite sen fick Jullan lunch och jag la henne. Hon var riktigt trött. Carro åkte och köpte varsin kycklingsallad. Mums! Tack syster! Sen lyckades vi båda somna en stund på soffan. Det var riktigt skönt :)

Sen gick vi till älsklingsfarmor en stund och efter det väntade raggmunkarna! Gud så gott det va :)

Jullan lekade en massa med Hannah, robin han hade somnat på soffan :P

Och efter maten hade pappa kommit hem så då gick vi tillbaka dit så busan fick mysa lite med sin morfar.
Hennes snälla morfar ska även köpa täckjacka och täckbyxor till busan :)



Just nu sitter jag och tittar på Idol. Gud vad alla är duktiga! Har dock inte hittat någon riktig favorit ännu, men det kommer nog...

När jag kom hem idag hade björn monterat ihop sitt skrivbord och satt upp garderoben i nya kontoret :) Så imorn blir det till att fixa där inne. Julias gamla lekrum ska nämligen bli kontor/lekrum och björns datarum ska bli ett minitvrum.. Hatar nämligen att inte ha någon tv nere så det blir perfekt. Ska bara in med nya tapeter och nytt golv. Kommer bli jättemysigt. En soffa behöver vi också! Men det kommer..


Nä, ska lägga in lite bilder från idag sen ska jag se klart idol..

    


Då så! Hej hopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0