städar och fixar dag!

Idag har vi hunnit med ganska mycket faktiskt.. Jullan vaknade vid tjugo i tio.. Gissa om jag älskar att ha en unge som sover länge ;)

Vid elva kom vi iväg till Veronica. Jullan busade med Gustav och jag myste med lilla Alice! Gissa om man blir sugen på en till!? Så söt och luktade så gott! Och de små ljuden bebisar ger ifrån sig..

Åkte iväg till svärmora och dumpade av lite grejer vi inte har plats för och inte använder just nu.. bebissaker typ.. Dom har en hel vind att förvara det på så..
En sväng på dollar och kvantum hann vi även med.

När vi kom hem satte jag igång med projekt kontor/lekrum. Är hyffsat klar nu faktiskt.. Blev riktigt mysigt där inne och garderoben vi köpte sväljer verkligen massor :)

 

Åh, något jag skulle vilja ha är en större tvättstuga. Våran är verkligen minimal! Och ful dessutom. Jag har nog sveriges fulaste tvättstuga.. Och minsta!!
Har köpt vitfärg för länge sen som ska målas på där inne men någon ska ju göra det och något verkar inte vara nån av oss för tillfället. Men blir så när alla andra rum prioriteras före...



Ska bjuda på lite bilder på busan från idag sen har jag Naturgodis, OTH, Gossip Girl och 90210 avsnitt som väntar på mig..









  

Ni får ursäkta bildkvaluttan. Har mina kamera hos värmora så det blir till att foto med mobilen.. Ska vara 8 mpx men tycker inte bilderna motsvarar det.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0