Fortfarande ingen ork...

Jag är fortfarande lika trött och orkeslös. Undra om det är järnvärdet som spökar..blir det inte bättre snart får jag nog ringa bm och höra vad det kan vara..
Skolan tar all energi och sen har jag ingen ork kvar. Som tur är så är det bara till mitten av maj kvar sen slutar jag för denna termin. Har redan läst den kurs de andra ska läsa då..

Björn fick rycka in och jobba imorse, sen jobbar han även natt ikväll. Tråkigt!!
Men Jullan fick iaf vara på dagis. Dock blev hon jätteledsen när Björn lämnade henne. Tror det är för att hon inte varit där på länge..Men hon blev glad sen igen :)

Jullan och jag passade på att äta korvstråganoff idag. Björn hatar nämligen det..

Ja det var iaf lite kort update..orkar inte skriva så mycket mer..

Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår att det är jobbigt att plugga samtidigt men håll ut! Det går bara man ger sig fan på det;P jag är också trött och orkeslös men som tur är e jag inte gravid samtidigt för då är det extra drygt..man orkar inte göra ngt alls..:P Men det behöver man ju inte heller..du får dirigera ut sysslor osv till björn! ;D kramisar till tvillingarna!

2010-04-23 @ 16:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0